ord finns inte.




Du förstår min utan och innan
Du är som en syster nej,
Du är min syster
Du är den syster jag aldrig fått chansen att ha
Du är som ingen annan
Du är unik
Du är speciell
Du är mina andetag
Du är den jag aldrig vill förlora,
Du är den som jag vill ska följa mina misstag
Du är den som jag vill ska följa mina vunna rejs
Du är den jag vill ha vid min sida när jag blivit krossad
Du är den jag alltid kommer älska
Du är varje steg jag tar
Du är mina barndomsminnen
Du är underbar
Du finns fan alltid där
Du står alltid på min sida
Du är fantastisk
Du är något som inte ord räcker till
Du och jag mot världen
Du, jag älskar dig enormt!

/ din erika brice föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0